Πολιτική Επιστροφών

Για κάθε ζήτημα υποστήριξης μετά την πώληση, αλλαγής, αντικατάστασης ή επιστροφής προϊόντος, εγγύησης προϊόντος, ακύρωσης παραγγελίας, υπαναχώρησης και κάθε σχετική ερώτηση, επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλ. (+30) 2102465205, 2102460660, 2102464980 ή στο e-mail: info@horomidis.gr.

Η εταιρεία ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΧΟΡΟΜΙΔΗ ΟΕ εφαρμόζει συγκεκριμένη Πολιτική Επιστροφών, λόγω της ευπάθειας των περισσότερων από τα προϊόντα που εμπορεύεται (φυτά, άνθη κ.ο.κ.). Ως εκ τούτου ενδέχεται να μη σας παρέχεται δυνατότητα επιστροφής ορισμένων προϊόντων για οποιονδήποτε λόγο (αλλαγή, υπαναχώρηση). Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους όρους επιστροφής προϊόντων που ακολουθούν.

Δεδομένου ότι οι παράγοντες καλλιέργειας, φροντίδας καθώς και οι συνθήκες περιβάλλοντος στις οποίες αναπτύσσονται τα φυτά/άνθη που προμηθεύεστε δεν ελέγχονται, πλέον, από εμάς (πότισμα- λίπανση- γενικότερη φυτοπροστασία- εντομοκτονία, μυκητοκτονία), μετά την παραλαβή των προιοντων, ουδεμία ευθύνη έχουμε για την εξέλιξη- ανάπτυξή τους.

Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που οποιοδήποτε χαρακτηριστικό του άνθους, του καρπού, της ποικιλίας ή της γενικότερης εμφάνισης του φυτού δεν είναι η αναμενόμενη κατά την ανάπτυξή του.

Σε κάθε περίπτωση, για να είστε σίγουροι ότι το προϊόν (φυτό- γλάστρα) που θα παραλάβετε θα είναι αυτό που θέλετε, μπορείτε να μας ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες του.

 

Ακύρωση Παραγγελίας

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση, εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί προς αποστολή στη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ή μεταφορική εταιρεία. Αν ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την παράδοση των προϊόντων προς αποστολή, τότε επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής από το  Horomidis.gr προς τον χώρο σας καθώς και τα έξοδα για την επιστροφή των προϊόντων στο φυτώριό μας.

Επικοινωνήστε με το Horomidis.gr στα τηλ. (+30) 2102465205, 2102460660, 2102464980, e-mail: info@horomidis.gr για την ακύρωση της παραγγελίας και την επιστροφή των χρημάτων σας (εφόσον έχετε καταβάλει την αξία των προϊόντων).

 

Αλλαγές Προϊόντων

Αν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύεται από τα πρωτότυπα παραστατικά πώλησης (απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς). Τα προϊόντα επιστρέφονται στην κατάσταση και τη συσκευασία που παραδόθηκαν με όλα τα παρελκόμενα (π.χ. υλικά συσκευασίας, εγχειρίδια, ετικέτες  κ.α.), όπως ακριβώς ήταν όταν τα παραλάβατε.

Επικοινωνήστε με το Horomidis.gr στα τηλ. (+30) 2102465205, 2102460660, 2102464980, e-mail: info@horomidis.gr για να ενημερωθείτε για τις προϋποθέσεις και τους περιορισμούς αλλαγής των προϊόντων που έχετε προμηθευτεί .

Αλλαγές προϊόντων γίνονται δεκτές μόνο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.

 

Αλλαγές δεν γίνονται δεκτές: i) σε αγαθά που κατασκευάζονται / δημιουργούνται / παράγονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων, ii) σε αγαθά τα οποία είναι ευαίσθητα ή ευπαθή (άνθη / φυτά) και μπορούν να αλλοιωθούν / φθαρούν / καταστραφούν ή λήγουν σύντομα, iii) σε αγαθά τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

 

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντος λόγω αλλαγής: Αφού συσκευάσετε το προϊόν, εφόσον έχει αποσυσκευασθεί, με τα υλικά συσκευασίας του, εσωκλείστε το παραστατικό πώλησης (απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς). Κατόπιν στείλτε το προϊόν στο φυτώριό μας “Γεωπονικές Επιχειρήσεις Χορομίδη”, Αχαρνές, 13677.

 

Διακρίσεις ανάλογα με τον λόγο της αλλαγής

  1. Προϊόντα με ελαττώματα ή εσφαλμένη αποστολή

Σε περίπτωση που παραλάβατε από το φυτώριό μας προϊόν που παρουσιάζει κάποια βλάβη / ελάττωμα ή προϊόν που δεν παραγγείλατε, επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλ. (+30) 2102465205, 2102460660, 2102464980 ή στο e-mail: info@horomidis.gr, ώστε να σας συμβουλέψουμε για τις δυνατότητες αλλαγής / αντικατάστασης / επιστροφής του προϊόντος.

Παρακαλούμε να μας αποστείλετε φωτογραφίες του προϊόντος και του ελαττώματος στο email info@horomidis.gr ώστε να ελέγξουμε αν συντρέχουν οι προϋποθέσεις για την επιστροφή του.

 

  1. Προϊόντα χωρίς ελαττώματα

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε ένα προϊόν που προμηθευτήκατε από το Horomidis.gr με κάποιο άλλο, επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλ. (+30) 2102465205, 2102460660, 2102464980 ή στο e-mail: info@horomidis.gr ώστε να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία και τις προϋποθέσεις αλλαγής. Σε περίπτωση αλλαγής μη ελαττωματικών προϊόντων επιβαρύνεστε με τα νέα έξοδα αποστολής.

Εάν είστε καταναλωτής και επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε λαμβάνοντας πίσω την αξία τους μπορείτε να ασκήσετε το Δικαίωμα Υπαναχώρησης, εφόσον τα προϊόντα είναι κατάλληλα προς επιστροφή κατά τις διακρίσεις που ακολουθούν και τηρώντας τις παρακάτω προϋποθέσεις.

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Αν είστε καταναλωτής τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση σας με την εταιρεία ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΧΟΡΟΜΙΔΗ ΟΕ εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.

Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε, ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την εταιρεία ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΧΟΡΟΜΙΔΗ ΟΕ, που εδρεύει στον δήμο Αχαρνών Αττικής, οδός Δεκελείας & Πασχαλιάς, Τ.Κ. 13677, e-mail: info@horomidis.gr, για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, χωρίς να είναι υποχρεωτικό.

Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό πώλησης.

 

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις: i) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται / δημιουργούνται / παράγονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων, ii) στην προμήθεια αγαθών τα οποία είναι ευαίσθητα ή ευπαθή (άνθη / φυτά) και μπορούν να αλλοιωθούν / φθαρούν / καταστραφούν ή λήγουν σύντομα, iii) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

 

Συνέπειες της υπαναχώρησης

Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον οικονομικότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση (δηλ. από την ημέρα που θα λάβουμε τη δήλωση υπαναχώρησης). Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο εφόσον εσείς προτείνετε διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων σας (από αυτό που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή) οπότε και θα επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρησιμοποίησης από την Εταιρεία μας του διαφορετικού αυτού μέσου, τα δε, έξοδα θα αφαιρούνται από το προς επιστροφή ποσό. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Ο αναγκαίος χειρισμός διενεργείται υποχρεωτικά με τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα.

 

Ειδικότερα για την επιστροφή προϊόντων και χρημάτων:

α) Επιστροφή χρημάτων:

Ειδικά για τις περιπτώσεις της πληρωμής από εσάς με αντικαταβολή ή σε οποιαδήποτε περίπτωση η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή δεν είναι δυνατή ή συνεπάγεται έξοδα για την Εταιρεία μας, η επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας.

 

β) Επιστροφή προϊόντων:

Τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνοδεύονταν από το νομίμως εκδοθέν παραστατικό πώλησης. Για να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε από το Horomidis.gr, θα πρέπει υποχρεωτικά να έχετε στην κατοχή σας το πρωτότυπο παραστατικό ώστε να μας το αποστείλετε. Τα προϊόντα επιστρέφονται στην κατάσταση και τη συσκευασία που παραδόθηκαν με όλα τα παρελκόμενα (π.χ. υλικά συσκευασίας, εγχειρίδια, ετικέτες κ.α.), όπως ακριβώς ήταν όταν τα παραλάβατε.

 

Διαδικασία: Αφού συσκευάσετε το προϊόν, εφόσον έχει αποσυσκευασθεί, με τα υλικά συσκευασίας του, εσωκλείστε το παραστατικό πώλησης (απόδειξη αγοράς) καθώς και σχετικό έγγραφο υπαναχώρησης. Κατόπιν στείλτε τα προϊόντα με χρέωση αποστολέα στην εταιρεία ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΧΟΡΟΜΙΔΗ ΟΕ, δήμος Αχαρνών Αττικής, οδός Δεκελείας & Πασχαλιάς, Τ.Κ. 13677.

Εφόσον δεν τηρηθεί η ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα αποστέλλεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και εκ νέου αποστολής σε αυτόν.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων αλλαγών / υπαναχωρήσεων από τον καταναλωτή, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης / αλλαγής των προϊόντων μας. Σε αυτήν την περίπτωση ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα τυχόν προκύπτοντα έξοδα εξαιτίας της καταχρηστικής άσκησης των δικαιωμάτων του.

 

Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων

Για κάθε ερώτηση, διευκρίνιση και κάθε άλλη απορία ή ζήτημα σχετικό με τη λειτουργία και τη χρήση του Horomidis.gr, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, μπορείτε να καλείτε στα τηλ. (+30) 2102465205, 2102460660, 2102464980 ή να στέλνετε e-mail στη διεύθυνση info@horomidis.gr. Το εξειδικευμένο προσωπικό μας παραμένει δίπλα σας ανά πάσα στιγμή έτοιμο να σας ακούσει και να αντιμετωπίσει προβλήματα και παράπονα που τυχόν ανακύπτουν σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα μας.